Evde Sağlık Hizmetinden nasıl faydalanabilirim?
14 Ağustos 2018

İLK BAŞVURU

  • Türkiye geneli için kurulan 444 38 33 numaralı Çağrı merkezi numarası aranarak başvuru yapılır.
  • Çağrı merkezinden alınan başvuru İl Koordinasyon Merkezine Yönlendirilir.
  • Koordinasyon merkezi hasta başvurularını birimlere hizmet emri olarak atar.
  • Ev ziyaretine giden ekip hastanın Evde Sağlık Hizmeti için  uygun olup olmadığına karar verir.
  • Başvurusu uygun olan veya olmayan hastalar süreç hakkında bilgilendirilir.
  • Başvurusu uygun olan hastalar ön başvuru formu düzenlenir ve hizmet almaya başlar, uygun olmayan hastalar sonlandırılır.
  • Hasta kayıtları hasta dosyası ile düzenlenir.
  • İlk ziyarette hastanın kullandığı ilaçlar, tıbbi cihazlar, başlanma şekli, dekübit ülseri vb. etraflıca tespit edilir ve kaydedilir.
  • Hizmetin kabulü için onam formu düzenlenir.
  • Ayrıca hastanın Sosyal hizmet ihtiyacı var ise hasta için kayıt oluşturulur ve ziyaret tamamlanır.

KAYITLI HASTA ZİYARETİ

 Randevu Talebi

  • Hasta veya yakını ilgili birim ile iletişime geçerek randevu alır.
  • Birimde görevli Doktor ve Sağlık ekibi hasta ziyaretini gerçekleştirir.
  • Bu süre içinde içinde hastaya bazı formlar düzenlenir ve hastanın değerlendirilmesi yapılır.
  • Ayrıca genel muayene sırasında Doktor uygun görürse kan alımı, sonda değişimi,varsa pansumanı  vb. yapılır veya eğitimi verilir.

 Sırayla Takip

  • Ayda bir ziyaret gerektiğinde sırası gelen hasta birim tarafından aranır randevu talep edilir.
  • Ev ziyaretine giden ekip hastayı değerlendirir ve gerekli müdahaleyi yaparak İlgili formları doldurarak ziyaret gerçekleştirilmiş olur.